
Továbbra is maradt a kézzel megformált alumínium karosszéria, de a lemezeket már nem a CX-vázra, hanem az új fejlesztésű CXV-vázra építik rá a Morgan Supersport esetén – az alumínium váz és az alumínium lemezek között továbbra is kőrisfa betéteket használnak. Nem csak a karosszéria csavarodási merevsége nőtt tíz százalékkal (illetve húsz százalékkal, ha fent van a karbon tető, a futómű bekötési pontoknál száz százalékkal növelték a merevséget), de sokkal könnyebben használható lett az autó azáltal, hogy kívülről hozzáférhető csomagtartót alakítottak ki hátul. A használó dönthet, hogy fedél nélkül, nyitható vászontetővel vagy keménytetővel használja autóját. Utóbbi karbonból készül, hogy könnyen lehessen mozgatni (19,7 kg), és különösen nagy méretű hátsó szélvédőt kap. A mélyen kivágott ajtóhoz készítettek olyan betétet is, amelynek a segítségével teljesen zárt lesz az utastér. Ezek már tökéletesen illeszkednek és könnyebb a használat azáltal, hogy az ajtónyitó kilincs előretolásával lehet oldani a reteszelésüket.

Felismerhetők maradtak a jellegzetes vonalak, de modernek a részletek, és a legújabb trendnek megfelelően már nem élesen csillogó krómot, hanem selymesfényű krómot használnak a karosszérián, ilyen a patkó alakú hűtőrács kerete, de kérhető feketére fényezett díszítés is. Teljesen új az aerodinamikai csomag, így már nincs szükség a motorháztető oldalán lévő nyílásokra a hő elvezetésére, simák lehetnek a karosszériaelemek. A légellenállás öt százalékkal javult, az emelőerő húsz százalékkal csökkent. Hátul a diffúzorbetétben helyezték el a lámpákat és a kipufogókat, a feláras külső csomagtartó hátrafelé hajtásával lehet hozzáférni a nyitható csomagtérhez. Ennek padlóján ugyanolyan szőnyeget találunk, mint az utastérben, a pereménél jól látható módon jelenik meg a karosszérialemezeket rögzítő kőrisfa.

Kitartanak a klasszikus műszerfal mellett, középen nagy méretű analóg órákat látunk – amelyek valójában a CAN elektromos hálózaton belül LIN technológiával küldött digitális jelet mutatnak –, a kormány mögött használnak csak digitális kijelzőt. Újdonság, hogy az anyósülés előtt, a műszerfal alatt már kesztyűtartót is kialakítottak, az ülések mögötti tároló méretét is megnövelték. Alapesetben mogyorófa a műszerfal, de tizenegyféle burkolat közül lehet választani, és természetesen megvan a lehetőség az egyedi kialakításra is. A rádió már Bluetooth-csatlakozást kínál, a Sennheiser hifi nyitott tetőnél jobb hangélményt kínál.