Saját magát győzte le a BMW azzal, hogy újra beállította a "Zöld Pokolnak" is nevezett (korábban Toyotákkal általunk is bejárt) Nürburgringen a leggyorsabb kombi köridejét a BMW M3 CS Touringgal, hiszen az eddigi a BMW M3 Touring volt a rekordtartó – még 2022-ben ment egy 7:35.060-as időt. A nagyobb teljesítményű és könnyített kombi ennél sokkal gyorsabb, Jörg Weidinger 7:29.490-et ment a Zöld Pokolban az M3 CS Touringgal.
Nem örülhetett sokáig a Ford a leggyorsabb amerikai autó a Nürburgringen címnek, hiszen bő fél év után a Chevrolet elhódította azt tőle. A General Motors biztosra ment, hiszen a far-középmotoros sportkocsijának három változatát is elvitte a német versenypályára, ezek közül kettő is gyorsabbnak bizonyult a Mustang GTD-nél.

Annyiból rendhagyó volt a Chevrolet próbálkozása, hogy nem versenyzőket, hanem fejlesztőmérnököket ültettek a volán mögé – akik azért nem nevezhetőek amatőrnek. Aaron Link 800, Brian Wallace 425 és Drew Cattel 600 kört mentek már a Nürburgringen a munkájuk miatt.
Nem meglepő módon az 1268 lóerős rendszerteljesítményű ZR1X lett az új amerikai csúcstartó, Drew Cattel 6:49.275-ös köridőt autózott az összkerékhajtású hibrid modellel, ez a köridő egyben a leggyorsabb nem profi autóversenyző által megfutott köridő.
Az 1079 lóerős biturbó V8-as által hajtott hátsókerékhajtású ZR1-essel Brian Wallace 6.50.763-at ment, végül de nem utolsósorban a legerősebb szívó V8-assal szerelt Corvette Z06-ossal 7:11.826-os köridőt ért el Aaron Link.
A General Motors nem csak az egyes körökről közölt belső kamerás felvételt, de az egyedülálló rekordkísérletről egy rövidke dokumentumfilmet is készített, amelyet itt nézhetnek meg: