Modellév-váltás közeleg a Honda CR-V szabadidő-autónál, ezt az USA-beli forgalmazó arra használja, hogy egyfelől kibővítse a szériafelszerelések listáját, másrészt kibővítse a kínálatot az új Trail Sport változattal. A Toyota formatervezői három egyéniséget készítettek a RAV4-es hatodik generációja számára, a kalandos változatot piactól függően Adventure vagy Woodland néven kínálják.

Felfelé bővítik a Honda CR-V választékot a TrailSport kivitellel, amely csak az öntöltő hibrid hajtással és összkerékhajtással készül, és az egyébként az USA-ban 12 tagú kínálaton belül a negyedik legdrágább a maga 38 800 dolláros listaárával – a belépő az 1,5-ös turbós, elsőkerékhajtású LX 30 920 dollárért. Eddig az eladások felét realizálták a hibrid modellből, az új TrailSport változattal további térhódítást remélnek – ahol már létezik (Passport, Pilot, Ridgeline), ott húsz százalék az aránya az összértékesítésből a terepes körítésű változatnak.

A Honda CR-V TrailSport egyedi 18 colos felniket kap, amelyekre 235/60 méretű Continental CrossContact ATR terepmintás abroncsokat szerelnek. Új az első és a hátsó lökhárító alsó részének kialakítása, ha nem is növekedik érdemben a terepszög, a fényezett alsó elemek könnyen javíthatóak esetleges sérülés esetén. Az utastérben a háttámlákon és a gumi padlószőnyegen jelenik meg a TrailSport logó, a hangulatvilágítás a lábteret, a tárolókat (pohártartó, ajtózsebek) és a tetőn lévő konzolt világítja meg. Szériában adják az első ülésfűtést és a kormányfűtést. Nem nyúlnak a 204 LE/335 Nm rendszerteljesítményű öntöltő hibrid hajtáshoz és a kardántengelyes összkerékhajtáshoz.

Rögtön a hatodik generációs Toyota RAV4 piaci rajtjánál elérhető lesz a fokozott terepképességű változat, az Egyesült Államokban Woodland, Japánban Adventure néven forgalmazzák azt, és szintén a kínálat felső régiójában mozog a csak összkerékhajtással, öntöltő- (236 LE rendszerteljesítmény) vagy plug-in hibrid hajtással (320 LE rendszerteljesítmény) készülő modellt. Könnyű felismerni ezt a változatot, hiszen az alapmodelltől eltérően klasszikus hűtőrácsot kap – különösen magasan végződik a pörölycápa-orr –, illetve a fényszórók alatt is van egy fekete betét. A nagyobb átmérőjű terepmintás abroncsok jóvoltából mintegy 12,5 mm-rel magasabb ez a változat az alapmodellnél, szériában adják a tetősíneket.
