A Scuderia Cameron Glickenhaus nevű műhely 2021–2023 között indult az FIA WEC világbajnokságban az SCG007-es versenyautójával, most ennek az utcai kivitelét mutatták be. A néven kívül nincs túl sok köze az eredeti konstrukcióhoz az SCG007S-nek: hosszabb, szélesebb és magasabb lett a karosszéria, más motort használnak…

Amíg a versenyautó 3,5 literes V8-as biturbót használó plug-in hibrid hajtást kapott a a szabályok által előírt 680 lóerős rendszerteljesítménnyel, és 1050 kg volt a tömege, addig az utcai autóban egy, a Katech műhely által épített 6,2 literes V8-as biturbó dolgozik 1000 lóerős teljesítménnyel, a saját tömeg 1550 kg – a menetteljesítmény-adatokkal adós maradt az SCG.

A méretnövekedést az magyarázza, hogy amíg a versenyautóban csak a sofőrnek kellett helyet biztosítani, az utcai autóba a középen lévő vezetőülés mellett-mögött van még két utasülés is. Az ülések bőr kárpitozásától eltekintve csupasz karbon a belső burkolat, kényelmi extrák nincsenek a légkondicionálón kívül, még rádió sincs a fedélzeten. Nem közölték az SCG007S vételárát, csak annyit, hogy legfeljebb 24 példányt készítenek belőle.
