Megérkezett az első, akkumulátoros-elektromos, összkerékhajtású Opel, mostantól kezdve kapható a Grandland AWD. Ennek a két hajtómotoros összkerékhajtása 325 LE és 509 Nm rendszerteljesítményű. Az első tengelyre szerelt 213 lóerős hajtómotor mellé a hátsó tengelyre egy 112 lóerős hajtómotor kerül.

Négy üzemmód áll a vezető rendelkezésére:
Normal – alapvetően az első tengely hajt, szükség esetén a hátsó is becsatlakozik, a rendszerteljesítmény 313 LE/450 Nm.
4WD – mindkét tengely állandóan hajt, a menetstabilizáló és kipörgésgátló beavatkozási tartománya megváltozik.
Sport – mindkét tengely állandóan hajt 60:40 százalékos teljesítményeloszlással, a rendszerteljesítmény 325 LE/509 Nm. A gázpedál érzékenyebb, a kormányzás rásegítése csökken.
Eco – csak az első tengely hajt, a teljesítmény 213 LE/343 Nm, csak padlógázra kapcsolódik be a hátsó tengely. A gázpedál kevésbé érzékeny, a légkondicionáló Eco módban üzemel.

Egyediek az esztergált felületű, 20 colos felnik, amelyek a légellenállási tényezőt Cw 0,278-ra javítják, ezzel eddig ez a legáramvonalasabb tagja a Grandland-kínálatnak. A felfüggesztésben frekvenciaszelektív lengéscsillapítókat használnak, a rugók, lengéscsillapítók, kanyarstabilizátorok és a menetstabilizáló hangolása egyedi az Opel Grandland AWD esetén.