Negyven évvel ezelőtt indult először Toyota gyári csapat a LeMans-i 24 óráson, ebből az alkalomból a japánok egyedi fényezéssel indítják a 2025-ös versenyen az autóikat. A #7-es rajtszámot viselő GR010 Hybrid (Mike Conway, Kamui Kobayashi és Nyck de Vries) az 1998-as futamon TS020-as piros-fehér megjelenését kapja, míg a #8-as rajtszámú GR010 Hybrid (Sébastien Buemi, Brendon Hartley és Ryo Hirakawa) mattfekete megjelenéssel megy. Ezek mellett még egy teljesen új szuperautót is bemutatott a Gazoo Racing, a GR LH2 Racing tanulmány érdekessége, hogy az utcai autók pörölycápaorrát kapta, nem a versenyautók aerodinamikailag hatékonyabb megjelenését.

Az Automobile Club de l’Ouest által szereveztt 93. LeMans-i 24 órás autóversenyen egy dedikált H2 Village nevű rész is várja az érdeklődőket, itt a közlekedésben használt hidrogén üzemanyagról tudhatnak meg mindent az érdeklődők, itt lesz kiállítva a Toyota GR LH2 Racing tanulmány is. Erről egyelőre nem sokat árultak el, az 5,1 méteres hossz és 2,05 méteres szélesség meghaladja a versenyben induló LMDh-kategóriás versenyautók méretét.

A technikáról annyit tudunk, hogy az a GR010 Hybrid-en alapul, tehát 3,5 literes V6-os biturbóban égetik el a hidrogéngázt, ez a hátsó kerekeket hajtja, az első tengelyt dedikált hajtómotor mozgatja. Noha az utcai autók megjelenését viseli magán, a Gazoo Racing egyelőre a motorsport világában számol az LH2 Racing tanulmánnyal, amelynek tesztelését hamarosan megkezdik, utcai autót nem terveznek belőle.