Noha darabszámok tekintetében a Model S és Model X már csak marginális szerepet játszik a Tesla életében, az amerikai cég nem engedi el a több mint évtizedes konstrukciókat, hanem frissítette a megjelenést és a technikát.

Az első lökhárító alsó részén szögletesebb lett a légbeömlő kialakítása, ami javítja a nagy sebességű stabilitást – apró szépséghiba, hogy amíg korábban 322 km/óra volt a Plaid változat csúcssebessége, addig a friss megjelenésű autónál (minden bizonnyal az abroncsok sebességindexe miatt) a csúcssebességet 240 km/órában limitálják. Immár adaptív fényszórókat kap a két modell, az első lökhárítóban lévő kamera jobb minőségű képet biztosít. Emellett újak a felnik – a Model S-nél 19 vagy 21, a Model X-nél 20 vagy 22 colosak –, a nagyobb átmérőjűek felárasak. Van egy új karosszériaszín, a 2500 dollárért adott Frost Blue.

A felhasználó számpontjából talán legfontosabb változás, hogy újra hagyományos kormánykerékkel szállítják mindkét típust, aki nagyon ragaszkodik az irányítószarvhoz, az a három hajtómotoros Plaid modellnél ezer dolláros felár ellenében hozzájuthat. Új a szabadon választható színű hangulatvilágítás, amely külön fényjátékkal üdvözli az utasokat. A felfüggesztés új szilentjei jobb menetkomfortot biztosítanak, az aktív zajkioltás szoftveres finomításával tovább csendesítették az utasteret. A hajtás szoftveres finomításával a szabványos hatótávolságok növekedtek, a Model S Long Range hatótávolsága már 659 km, a Model X Long Range esetén 566 km a maximális hatótáv. A frissített megjelenésű és technikájú Tesla csúcsmodellek ára ötezer dollárral emelkedett.
