Nem éppen a szerénykedés a célja a Dongfeng által életre hívott M-Hero márkának, amelynek első terepjárója, a hazánkban is elérhető 917-es akkumulátoros-elektromos hajtással (1088 LE rendszerteljesítmény) vagy hatótávnövelős-elektromos hajtással (820 LE rendszerteljesítmény) vásárolható meg. Most lefelé bővítenek – már ha lehet ilyet mondani a nagyobb méretű M-Hero 817-esről.

Amíg az M-Hero 917-es 4987 mm hosszú, 2080 mm széles és 1935 mm magas, tengelytávolsága 2950 mm, addig az M-Hero 817-es 5100 mm hosszú, 1998 mm széles, magassága 1899/1919 mm (utóbbi érték az opciós légrugózásnál igaz, ahol jár a hátsókerék-kormányzás is, a magasságállítási tartomány -45/+105 mm), a tengelytávolság 3005 mm. Lehet kérni növelt hasmagasságú, beadlock-felnikre szerelt bütykös abroncsokkal rendelkező változatot is. Nem csak az utastér tágas, a csomagtér alaphelyzetben (tetőig pakolva) 828 literes, támladöntés után 2112 literes a raktér.

A Dongfeng M-Hero 817-es hajtásáról 2 hajtómotoros, 700 LE rendszerteljesítményű összkerékhajtás gondoskodik, áramfejlesztőként egy 1,5-ös turbómotort (197 LE) használnak. Az akkumulátor jóvoltából arra is lehetőség van, hogy az autó 24 órán keresztül tartsa az utastér hőmérsékletét (hűtés vagy fűtés), így nyugodtan és kényelmesen lehet kempingezésnél az M817-esben autóban aludni. A Dongfeng új terepjárójának újdonsága még a Huawei Qiankun ADS 4.0 vezetőtámogató rendszer, amely lidar-letapogatót is használ a környezet figyelésére.