Benzinmotorral kezd a GM új villanyautója

Bemutatkozott a Buick kínai almárkájának limuzinja, az Electra L7 hatótávnövelős változatban kezd, az akkumulátoros-elektromos kivitelre várni kell egy keveset.

2025. 07. 18. 17:10
Fotó: Buick
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Áprilisban jelentették be, hogy a kínai piacon a Buick kap egy almárkát Electra néven, amely újenergiás autókat fog kínálni, jövő tavaszra már nem kevesebb, mint 12 ilyen típus lesz a kínálatában – részben úgy, hogy az eddigi Buick típusokat átfrissítik az új almárka alá.

 

Most azonban bemutatkozott az Electra első új fejlesztésű autója, a Xiao Yao villanyautó-alapra felépített L7-es limuzin, amely 5032 mm-es hosszával, 1952 mm-es szélességével, 1500 mm-es magasságával és 3000 mm-es tengelytávolságával a luxuslimuzinok közé tartozik. A fedélzeti rendszereket a Qualcomm Snapdragon 8775 chip hajtja, a Lidar letapogatót is használó vezetőtámogató rendszert a Momenta szállítja. Noha alapvetően villanyautóról van szó, a piaci bevezetéskor hatótávnövelős hajtással lesz csak megvásárolható az Electra L7, amelynél két hajtómotoros összkerékhajtás 509 LE rendszerteljesítményű (elöl 166 LE, hátul 343 LE), a fedélzeten lévő 1,5-ös turbómotor generátort hajt. Pontosabb számok majd a 2025 negyedik negyedévére várható forgalmazás megindulása előtt lesznek az Electra L7-tel kapcsolatban.
 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.