Sokáig alvázas terepjáró volt a Ford Bronco, az Európában forgalmazott kivitel is ilyen, de a Ford minden eshetőségre kész a legendás modellel kapcsolatban. Például az Egyesült Államokban már szabadidő-autóként is elérhető a típus Bronco Sport néven – lényegében Kuga új ruhában –, Kínában pedig hamarosan bemutatkozott az akkumulátoros-elektromos változat.

Ahogy az a Ford többi, távol-keleti szabadidő-autójára is igaz, a helyi partner Jiangling műszaki alapjára épül az új villanymotoros Ford Bronco, amely elérhető lesz majd akkumulátoros-elektromos és hatótávnövelős-elektromos formában is. Előbbinél elöl 177, hátul 275 lóerős hajtómotorokat használnak, a kínai szabvány szerinti hatótávolság 650 km. Utóbbinál elöl 177, hátul 244 lóerős a hajtómotor, az áramtermelésre pedig egy 150 lóerős 1,5-ös turbómotort használnak, az akkumulátor 43,7 kWh kapacitású, utóbbiról 220 km a hatótáv, amihez hozzájön még 1000 km benzinről.

Természetesen, ahogy a villanyautóknál megszokott, az akkumulátoros-elektromos Ford Bronco is üvegtetőt kap, felszereltségtől függően pedig olyan vezetőtámogató rendszer is elérhető lesz, ami 3 Lidar lézeres letapogatót is használ. A karosszéria hossza 5025 mm, szélessége 1960 mm, magassága 1815 mm, a tengelytávolság 2950 mm. Igazi terepjárónak ígérik a villanymotoros Ford Bronco szabadidő-autót, a navigációba több mint 20 klasszikus kínai terepjáró-útvonalat is beprogramoznak, amelyen könnyen végig tud haladni az autó. A végleges nevet majd a hivatalos bemutató alkalmával árulják el, amire hamarosan sor kerülhet, hiszen a védjegy-adatbázisban megjelent információk mellett két sajtófotó is felkerült már az internetre.
