A hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárást az indokolta, hogy a nyertes 2007. augusztus 8-án egy ugyanebben a tárgyban kiírt nyílt tendert már megnyert, és az ajánlatkérő akkor jelezte: később tárgyalásos eljárást alkalmazhat. A főként a kormányzati reformok megismertetését célzó múlt évi tender értéke szintén bruttó 800 millió forint volt, és a céggel 2008. június 30-ig szóló megbízást kötött a MeH, illetve a szerződés addig szól, amíg a meghatározott keretösszeg kitart.
A Mediaedge:cia Hungary Kft. a múlt évi mellett 2005-ben 900 millió forint keretösszegért hirdetési felületek vásárlására kapott megbízást, szintén a MEH-től. A Mediaedge:cia világszinten 13,5 milliárd dolláros forgalommal a vezető média kommunikációs ügynökségek közé tartozik, a WPP group tagja 80 országban van jelen 175 irodával, ami lehetővé teszi a globális márkák kezelését és minden régió lefedését. A kft. a negyedik legnagyobb médiaügynökség Magyarországon, forgalma éves szinten mintegy 8-10 milliárd forint. Ügyfelei között megtalálhatók Magyarország vezető vállalkozásai, így például a Magyar Telekom cégei is.
Fidesz: arcátlanság, alkotmányellenes kampány
A Fidesz sajtóközleményében szólította fel a kormányt, hogy azonnal állítsa le az emberek pénzéből az emberek ellen folytatott kampányát. Nyitrai Zsolt úgy véli, nemcsak arcátlanság, hanem az Alkotmányban foglaltakkal is ellentétes az, hogy a kormány az emberekkel szembeni kampányolásra fordítja az emberektől hazug módon, sarcolással, adóemelésekkel és megszorításokkal kicsalt pénzt. Az országgyűlési képviselő szerint a MeH újabb 800 millió forintos médiavásárlása azt jelenti, hogy immár több milliárd forintot költött az adófizetők pénzéből a kormány arra, hogy az emberek akarata ellen kampányoljon.
(MTI)
Több mint ötvenmillió forinttal károsította meg az I. kerületieket V. Naszályi Márta
Böröcz László szerint ez az eset is mutatja, hogy rossz irányba mennek kerületünk dolgai a gyenge városvezetés miatt.