15 óráig a választók 35,71 százaléka adta le a voksát

A választásra jogosultak 35,71 százaléka, 2 866 860 ember járult az urnákhoz a vasárnapi népszavazáson 15 óráig az Országos Választási Iroda (OVI) adatai szerint. Hajdú-Bihar megyében volt a legmagasabb a részvételi arány 15 órakor. A fővárosban a szavazók 36,13 százaléka, 490 995 választópolgár adta le szavazatát 15 óráig. • Tizenhét beadvány az OVB asztalán• Felfüggesztették a voksolást Trizsen• Tizenkét beadvány érkezett az OVI-hoz • Gyerekgyilkossággal fenyegetőzött a szavazó • Lejárt személyi igazolványa miatt nem szavazhatott • Délután 13 óráig a választók 26,92 százaléka adta le voksát + A nap eseményei

MNO
2008. 03. 09. 14:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A részvételi arány 15 órakor Hajdú-Bihar megyében volt a legmagasabb, 37,31 százalék, ami 160 987 szavazót jelent. A legalacsonyabb részvételi arány Komárom-Esztergom megyében volt, 32,25 százalék, ebben a megyében 81 034-en voksoltak. A fővárosban a szavazók 36,13 százaléka, 490 995 választópolgár adta le szavazatát 15 óráig. A 2003-as EU-népszavazáson 15 óráig 27,94 százalék, a 2004-es EU-parlamenti választáson 25,50 százalék szavazott. A 2004-es, a határon túli magyarok kedvezményes honosítása és a kórházak privatizációja ügyében kiírt országos népszavazáson a szavazásra jogosultak 24,73 százaléka voksolt. Az 1997-es NATO-népszavazáson 15 óráig a választók 36 százaléka jelent meg. Az OVI a nap folyamán kétóránként közöl összesítést a részvételi arányokról. A következő adatok 17.30 óra után lesznek elérhetők az OVI honlapján.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.