600 milliót fordít médiatervezésre a Magyar Posta

A Magyar Posta Zrt. nettó 300 millió forint fix összeget fordít médiatervezésre, -foglalásra és -vásárlásra, a szolgáltatást nyújtó céggel kötött szerződés további 300 millió forint opciót is tartalmaz.

MNO
2008. 03. 14. 7:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Közbeszerzési Értesítő tájékoztatása szerint a hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzési eljárást a MindShare Médiaügynökség Kft. nyerte el. A győztes cég ügynökségi jutaléka a tényleges nettó médiaköltség 3 százaléka, azaz 9 millió fix, és 9 millió opció.

A megbízás magába foglalja a PR- és marketing célú hirdetések megjelentetését, illetve az elektronikus és on-line médiában, valamint a kültéri hirdetési felületeken történő megjelenést. A szerződés megkötésétől számított egy évig kell a nyertesnek teljesíteni a megbízást. A tenderen indult a Berg Média Budapest Reklámügynökség Kft., valamint a nyertest követő legkedvezőbb, 3,8 százalék ügynökségi jutalékot kérő Mediaedge: cia Hungary Kft. is.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.