szélvihar
Ilyen lehet egy tornádó – tető nélküli csupasz házak, horrortemető maradt a brutális vihar után Tiszalúcon

A szaktárca keddi közleménye szerint a miniszter az említett rádióműsorban arról beszélt: a jövőben még nagyobb hangsúlyt kell fektetni arra, hogy a reform lépéseiről az embereket tájékoztatni tudjuk. Közlésük szerint a tájékoztatás költségei eltörpülnek ahhoz az összeghez képest, amelyre a vizitdíj kieső bevételeinek pótlására szükség lenne, ráadásul a Fidesz szóvivője által hivatkozott pályázati kiírás a népegészségügyi szemléletváltást szolgálja.
Horváth Ágnes egészségügyi miniszter az egyik kereskedelmi rádióban arról nyilatkozott, hogy a kormány többet fog költeni az egészségbiztosítás átalakításáról szóló törvény kommunikációjára, és mindent megtesz azért, hogy ezzel a törvénnyel ne ismétlődhessen meg az, ami a vizitdíjjal és a kórházi napidíjjal történt – fejtette ki Szijjártó Péter a kormányról keddi, budapesti sajtótájékoztatóján. A Fidesz szóvivője szerint ez a nyilatkozat „egyértelműen lebuktatta” a kormányt, hiszen kiderült, hogy van itt pénz, csak ezt a kormány az emberek érdekeivel ellentétes célokra használja.
A szóvivő hangsúlyozta: a népszavazási eredmény miatt kialakult helyzetben a kormány egy dolgot tehet, amennyiben a demokratikus értékekhez valamennyire is közel érzi magát, az összes „hazug kommunikációs offenzívát” le kellene állítania.
A fideszes politikus kiemelte, hogy a kormány milliárdokat felemésztő népszavazási kampánya dacára az emberek a referendumon világossá tették, nem tűrik, hogy a kormány semmibe veszi akaratukat, a választópolgárok leszavazták ezt a kormányzati politikát. A kormány azonban ahelyett, hogy levonná ebből a megfelelő következtetéseket, tovább folytatja azt a gyakorlatot, amire az emberek nemet mondtak, továbbra is erőfölénnyel, milliárdokkal élve próbálja meg elhitetni az emberekkel azt, ami ellentétes az érdekeikkel és a valósággal – tette hozzá.
Szijjártó Péter utalt arra is, hogy az interjúban az egészségügyi miniszter azt mondta, a kormány nagyon keveset költött a vizitdíj kommunikációjára, ezért sokan nem tudták, miről szavaznak. A Fidesz szóvivője szerint ugyan a kormány a 2006-os parlamenti választások előtt gondoskodott arról: az emberek ne tudják, miről voksolnak, a mostani népszavazáson azonban a választópolgárok pontosan tudták, hogy miről szavaznak.
A politikus emlékeztetett arra is, hogy csak az Egészségügyi Minisztérium több mint 700 millió forintért hirdetett meg kommunikációs pályázatot a népszavazási kampányban.
(MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.