A másodszorra 2008. január 24-én kiírt nyilvános pályázaton az értékesítési dokumentációt és az értékesítési tájékoztatót 15 cég és egy magánszemély vásárolta meg, ám végül csak egy társaság pályázott. A szóvivő emlékeztetett arra, hogy a társaság még 2007. november közepén hirdetett nyilvános pályázatot a több mint 5500 négyzetméteres telek és a csaknem 19 ezer négyzetméter hasznos alapterületű épület eladására.
A nyilvános felhívás megjelenése előtt a társaság európai uniós nyílt közbeszerzési eljárás keretében választotta ki új székhelyét. Az eljárás győztese a Gateway irodaház lett a XIII. kerületi Népfürdő utcában. Az új irodaházat a társaság legalább 2017. december 31-ig veszi bérbe az Ablon-csoporthoz tartozó Globál Immo Kft.-től. A 23 ezer négyzetméteres területért havi 400 ezer eurós bérleti díjat fizet a Magyar Posta. A bérelt épületbe nemcsak a Postapalota dolgozói költöznek, hanem a fővárosban több elavult telephelyen működő szervezeti egység munkatársai is. A korszerűtlen munkahelyek felújítása olyan sok pénzt emésztett volna fel, hogy a társaság inkább az olcsóbb bérleti megoldás mellett döntött.
A költözés a Gateway irodaházba már megkezdődött, és várhatóan március végére, április elejére befejeződik. Így a posta fő szervezeti egységei együtt, egy telephelyen, korszerű körülmények között működhetnek tovább, amelytől a társaság további megtakarításokat remél. Tomecsko Tamás elmondta azt is, hogy a Postapalotában működő postahivatalnak új helyet kellett találni a Moszkva tér környékén, amely így a Mammut 2 üzletházba költözik, egy 833 négyzetméteres alapterületű üzlethelyiségbe. Ennek kivitelezésére a társaság nyílt közbeszerzési eljárást hirdetett meg. A nyertesnek a kiírás szerint 2008. június 30-ig el kell készülnie a postahivatal kialakításával.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.