Juhász: Az igenek győznek, de kampányunk nem volt hiábavaló

A népszavazáson reálisan arra van esély, hogy az igenek győznek, az MSZP kampánya ugyanakkor nem volt hiábavaló – mondta Juhász Ferenc, az MSZP elnökhelyettese, népszavazási kampányának koordinátora.

MNO
2008. 03. 09. 19:08
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Reálisan arra van esély, hogy az igenek győznek – közölte a politikus arra a kérdésre, azzal számolnak-e, hogy az igenek győznek. Arra a kérdésre, hogy elégedett-e az MSZP kampányával, Juhász Ferenc elmondta, kezdettől fogva azt mondták, hogy tájékoztatni akarnak, az igenek számát akarják csökkenteni. Mint mondta, az MSZP tudta, hogy a nem szavazatokhoz nem lehet nagy választói támogatást szerezni, ezért a kampányuk célja az volt, hogy minél több embert elérjenek érveikkel.

Az elnökhelyettes szerint az igazi nagy feladat ezután következik, amikor ki kell találni, milyen módon kívánják az átalakításokat ezen díjak nélkül folytatni. Juhász Ferenc egy másik kérdésre válaszolva azt mondta, amit az elmúlt másfél hónapban elvégeztek a kampányban, nem volt hiábavaló, mert az érveik eljutottak az emberekhez. Az MSZP népszavazási kampányának koordinátora szerint érveik vélhetően nagyon sokakat el is gondolkodtattak arról, hogy egy rövid távon előnyös döntés hosszabb távon okozhat károkat.

Juhász Ferenc a részvételi arányt kommentálva elmondta, a közvélemény-kutatási adatok előrevetítették, hogy magas lesz a részvételi arány. Mint mondta, a népszavazást a szocialisták legitim eszköznek tekintik, az állampolgári akaratnyilvánítás fontos eszközének.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.