Dohányt tilos! – Megváltozik a reklámszabályozás ősztől

Fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat a gazdasági reklámtevékenységet szabályozó törvényjavaslat, enyhíti viszont a direkt marketing rendkívül szigorú szabályozását – írta csütörtökön az egyik gazdasági napilap.

MNO
2008. 06. 05. 6:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az országgyűlés jövő hétfőn szavaz az áprilisban benyújtott javaslatról, miután hétfőn elfogadták a módosító előterjesztéseket – emlékeztet a lap, hozzátéve: a törvény szeptember 1-jén lép a jelenleg hatályos törvény helyébe.

Az új szabályozás fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat, s csak a forgalmazóknak szóló szakmai célú hirdetések és az Európai Gazdasági Térségen kívül megjelenő sajtótermékekben szereplő reklámok jelenthetnek kivételt ezalól.

Módosították a direkt marketing (dm) rendkívül szigorú szabályozását is. Eredetileg a reklámozó csak akkor alkalmazhatta volna a közvetlen megkeresést, ha a címzett ahhoz előzetesen hozzájárul. Ehelyett a dm továbbra is szabadon folytatható, ám a hirdetőnek egyértelműen fel kell tüntetnie a küldeményen, hogy a címzett a további reklámok küldését bármikor, korlátozás nélkül és ingyenesen megtilthatja – olvasható a Napi Gazdaság cikkében.

(Napi Gazdaság)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.