Szigorítják a dohánytermékek reklámját

Kökény Mihály (MSZP) jónak tartja, hogy a gazdasági reklámtevékenység feltételeiről szóló törvényjavaslatba bekerültek olyan módosító indítványok, amelyek szigorítják a dohánytermékek reklámját – erről a politikus szerdán beszélt az MTI-nek.

MNO
2008. 06. 04. 15:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Példaként említette, a dohánytermékek eladási helyén szigorították a dohányáruk reklámját, ami vonatkozik mind a reklám méretére, mind annak elhelyezésére, a veszélyekre figyelmeztető feliratok méretét ugyanakkor a teljes felület 20 százalékáról 30-ra emelték.

Változás még, hogy dohánycégek a jövőben nem szponzorálhatnak sport, kulturális és egészségügyi rendezvényt, és semmilyen módon nem támogathatnak politikai pártokat vagy azok rendezvényeit – mondta a politikus.

Kökény Mihály hangsúlyozta: a módosítás teljes összhangban van a dohányzás elleni keretegyezménnyel, amelyet Magyarország már elfogadott.

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló törvényjavaslatról várhatóan jövő heti ülésén szavaz az Országgyűlés.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.