Szigorítják a dohánytermékek reklámját

Kökény Mihály (MSZP) jónak tartja, hogy a gazdasági reklámtevékenység feltételeiről szóló törvényjavaslatba bekerültek olyan módosító indítványok, amelyek szigorítják a dohánytermékek reklámját – erről a politikus szerdán beszélt az MTI-nek.

MNO
2008. 06. 04. 15:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Példaként említette, a dohánytermékek eladási helyén szigorították a dohányáruk reklámját, ami vonatkozik mind a reklám méretére, mind annak elhelyezésére, a veszélyekre figyelmeztető feliratok méretét ugyanakkor a teljes felület 20 százalékáról 30-ra emelték.

Változás még, hogy dohánycégek a jövőben nem szponzorálhatnak sport, kulturális és egészségügyi rendezvényt, és semmilyen módon nem támogathatnak politikai pártokat vagy azok rendezvényeit – mondta a politikus.

Kökény Mihály hangsúlyozta: a módosítás teljes összhangban van a dohányzás elleni keretegyezménnyel, amelyet Magyarország már elfogadott.

A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló törvényjavaslatról várhatóan jövő heti ülésén szavaz az Országgyűlés.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.