Szocialista eredménymutogatás vagy hazugságkampány?

Országos kampányba kezd az MSZP az elmúlt két év gazdasági eredményeinek megismertetéséért - mondta Nyakó István, az MSZP szóvivője. A Fidesz szerint a „hazugság akkor is hazugság marad, ha eredménykampánynak hívják”.

MNO
2008. 09. 28. 13:58
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MSZP szóvivője közölte: a kampány célja, hogy a ciklus felénél a két éve kormányon lévő szocialista párt beszámoljon az eredményekről. Nem állítják, hogy "eljött a Kánaán", de rá akarnak mutatni, nem igaz a Fidesz azon állítása, miszerint tönkrement az ország – mondta Nyakó István.

Óvatos derűlátásra van ok – vélekedett a politikus, aki szerint az eddigi erőfeszítések után most elindult valami, idén már láthatóak és kézzelfoghatóak az eredmények a gazdaságban. A szóvivő szerint az MSZP a cselekvés pártja, a lakosság teherbíró képességét figyelembe vevő reformokat mindig végrehajtotta.

Nyakó István közölte, az október közepéig tartó kampányban szórólapokon, óriásplakáton, valamint az írott sajtóban jelennek meg a hirdetések. Az MTI más forrásból úgy tudja, hogy a kampány néhány tízmillió forintba kerül.

Gyurcsány Ferenc miniszterelnök az elmúlt időszakban többször is beszélt arról, hogy 2008 a trendforduló éve, mivel javulnak a gazdasági adatok. A Fidesz szerint azonban gazdasági és szociális válság van Magyarországon.

Nyakó István szavaira reagálva Szijjártó Péter, a Fidesz szóvivője közleményében azt írta: „A hazugság akkor is hazugság marad, ha eredménykampánynak hívják, és újabb százmilliókat költenek rá a szocialisták az adófizetők pénzéből.”

(mti)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.