A politikus kifejtette, a befektetők egyértelmű szándéka a jövő évi verseny megtartása. Az engedélyeztetésben nincs késedelem, és a hitelkérelmet is benyújtották a befektetők. Folyamatosan tárgyalnak a bankkal, és várhatóan rövidesen odaítélhető lesz a szükséges összeg a pálya megvalósításához. (A korábbi híradások szerint a spanyol Sedesa vezette konzorcium a költségeket fele részét önerőből, a másik felét pedig a Magyar Fejlesztési Bank által nyújtott hitelből kívánja állni.)
„Egy világos ütemtervhez ragaszkodunk, hogy tudhassuk, az engedélyek és a banki hitel odaítélése után milyen feltételek mellett valósulhat meg a jövő évi verseny” – fogalmazott Suchman Tamás. Hozzátette, a beruházás legnagyobb nyertese a nyugat-balatoni térség lesz, hiszen a sávolyi létesítmény nem csak sport-, hanem egyéb rendezvények megtartására is alkalmas lesz, emberek ezreit vonzva a környékre.
Az eredeti tervek szerint idén szeptember 20-án rendezték volna a Magyar Nagydíjat a készülő Balatonringen, a csúszás következtében azonban erre várhatóan csak jövő tavasszal kerül sor.
Soha ennyi pénz még nem volt
A válság és a megszorítások miatt egy fillért sem vontak el a Balatontól, ahol sosem állt rendelkezésre ennyi pénz fejlesztésekre, mint most – mondta Suchman Tamás, a Balaton Fejlesztési Tanács elnöke a keszthelyi balatoni évadnyitón. Manninger Jenő, Fideszes országgyűlési képviselő, a zalai közgyűlés elnöke arról beszélt, hogy pont öt évvel ezelőtt csatlakozott Magyarország az unióhoz, ahol jelenleg a sereghajtók közé tartozik. A térség több régi, fontos fejlesztési tervét is felsorolta, számítva az unió támogatására a megvalósításukhoz.
(mti)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.