A levélírók választ várnak többek közt arra: milyen képet kap az ifjúság azokról a kérdésekről, amelyek a szélsőjobb propagandájának eszközévé váltak? Milyen ideológiává állhatnak össze a középiskolások gondolkodását alakító információk?
Több somogyi történelemtanárt is megkérdezett a megyei internetes portál ügyről, ám névvel egyikük sem kívánt nyilatkozni. Név nélkül azonban elmondták: már a közelgő kampány részének tekintik a középiskolai történelematlasz körül kialakult vitát. Úgy vélték: az, hogy milyen képet kap a diákság a holokausztról, a roma kisebbség múltjáról és jelenéről, elenyésző mértékben függ csupán attól, hányszor említi azokat az ominózus atlasz. Sokkal inkább az határozza meg, hogy a történelemtanár az egyéb rendelkezésre álló taneszközök, művészeti alkotások, filmek segítségével milyen képet fest róluk és hogy az internet mit s hogyan közvetít számukra.
(sonline.hu)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.