Lapunk tapasztalatai szerint a magánszemélyek és vállalkozások online ügyintézésére szolgáló ügyfélkaput is tartalmazó internetes portál nem sokkal szerda dél után szűnt meg működni több mint háromnegyed órára. A jelenség már-már szokásosnak tekinthető: február utolsó hétvégéjén a megújult weboldalt próbálta üzembe helyezni negyedéves késéssel a fejlesztő Kopint-Datorg Zrt., ami olyannyira nem sikerült, hogy március elsején csak késő délután indulhatott újra az ügyintézés – a régi weboldalon.
Az előző hétvége óta ugyan megindult az Ügyfélkapu 2, ám az üzemzavarok minden jel szerint nem szűntek meg, szünetek továbbra is előfordulnak. A helyzet a fejlesztőnek és a területért felelős, Baja Ferenc vezette infokommunikációs államtitkárságnak „csak” kínos, a felhasználóknak azonban komoly fejtörést okoz, rövidesen, március 12-én van ugyanis a vállalkozásoknál kifizetett bérek járulékainak bevallási határideje. A Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete az Országos Sajtószolgálaton keresztül korábban közölte: a határidőt az új weboldal megbízhatatlan működése miatt lehetetlen tartani, ezért a rendszeres üzemzavarok kiküszöböléséig a régi honlap visszaállítását kérik.

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.