A Class FM „letarolta” a kereskedelmi rádiók piacát

A Class FM „letarolta” a kereskedelmi rádiók piacát – országosan minden műsorsávban és minden korcsoportban vezeti a hallgatottsági listát: a legfrissebb Ipsos–GFK hivatalos rádiós közönségmérési adatok szerint a Class FM a leghallgatottabb országos kereskedelmi rádió.

MNO
2010. 06. 17. 8:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Országosan minden műsorsávban és korcsoportban felülkerekedett a kereskedelmi rádiók piacán a Class FM. Az összes meghatározó műsor jelentős fölénnyel vezeti a listát, többek között a Class kívánságműsor Abaházi Csabával, a Class délután Vágó Pirossal, a Jáksó Top20 vagy Csiszár Jenő műsora.

A kereskedelmi rádiók műsorában meghatározó reggeli műsorsávban is óriási bravúrt hajtottak végre: már a kezdetek óta szorongatja Morning Show a konkurenciát, mára azonban egyértelművé vált, nemcsak méltó ellenfelek, de le is győzhetik a „rádiózás nagy öregjeit”. A reggeli műsor Sebestyén Balázs vezetésével immáron többedszer, meggyőző különbséggel letaszította a trónról a 12 évig verhetetlen Boros–Bochkor párost. Fiatalos lendületével, bevállalós hangnemével és szókimondó humorával elsöpörte a Bumerángot a Morning Show.


Pakots Zsolt, a Class FM vezérigazgatója elmondta: „Felismertük, hogy 2010-ben már máshogy kell rádiózni. A hónapról hónapra végzett tudatos építkező munka gyümölcse beérett, nagy örömmel tölt el minket, hogy végre bebizonyosodott: nem hiába dolgoztunk. A hallgatók döntöttek, a tények makacs dolgok, a számok egyértelműen mutatják, hogy ki halad jó irányba, jelenleg a Class FM a piacvezető kereskedelmi rádió. Örülünk, de tudjuk, hogy van még min dolgozni, van hová fejlődni és az éles verseny miatt folyamatosan naprakésznek kell lennünk. Emellett a többi rádióval közösen azon dolgozunk, hogy a rádiós piacot visszaemeljük a méltó helyére és eljuttassuk a piachoz azt az információt, hogy a rádiót nem csupán szeretik az emberek, hanem hallgatják is, hazánkban jelenleg naponta 7,5 millióan.”

Hivatalos mérési adatok, 2010. május

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében (ezer fő):
Class FM: 996
Neo FM: 851
Juventus Rádió: 353
MR2 Petőfi Rádió: 340

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1385
Neo FM: 1283
Juventus Rádió: 558
MR2 Petőfi Rádió: 488

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15-49 évesek körében (ezer fő):
Class FM: 738
Neo FM: 581
Juventus Rádió: 186
MR2 Petőfi Rádió: 148

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1001
Neo FM: 956
Juventus Rádió: 299
MR2 Petőfi Rádió: 219

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.