A Class FM „letarolta” a kereskedelmi rádiók piacát

A Class FM „letarolta” a kereskedelmi rádiók piacát – országosan minden műsorsávban és minden korcsoportban vezeti a hallgatottsági listát: a legfrissebb Ipsos–GFK hivatalos rádiós közönségmérési adatok szerint a Class FM a leghallgatottabb országos kereskedelmi rádió.

MNO
2010. 06. 17. 8:30
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Országosan minden műsorsávban és korcsoportban felülkerekedett a kereskedelmi rádiók piacán a Class FM. Az összes meghatározó műsor jelentős fölénnyel vezeti a listát, többek között a Class kívánságműsor Abaházi Csabával, a Class délután Vágó Pirossal, a Jáksó Top20 vagy Csiszár Jenő műsora.

A kereskedelmi rádiók műsorában meghatározó reggeli műsorsávban is óriási bravúrt hajtottak végre: már a kezdetek óta szorongatja Morning Show a konkurenciát, mára azonban egyértelművé vált, nemcsak méltó ellenfelek, de le is győzhetik a „rádiózás nagy öregjeit”. A reggeli műsor Sebestyén Balázs vezetésével immáron többedszer, meggyőző különbséggel letaszította a trónról a 12 évig verhetetlen Boros–Bochkor párost. Fiatalos lendületével, bevállalós hangnemével és szókimondó humorával elsöpörte a Bumerángot a Morning Show.


Pakots Zsolt, a Class FM vezérigazgatója elmondta: „Felismertük, hogy 2010-ben már máshogy kell rádiózni. A hónapról hónapra végzett tudatos építkező munka gyümölcse beérett, nagy örömmel tölt el minket, hogy végre bebizonyosodott: nem hiába dolgoztunk. A hallgatók döntöttek, a tények makacs dolgok, a számok egyértelműen mutatják, hogy ki halad jó irányba, jelenleg a Class FM a piacvezető kereskedelmi rádió. Örülünk, de tudjuk, hogy van még min dolgozni, van hová fejlődni és az éles verseny miatt folyamatosan naprakésznek kell lennünk. Emellett a többi rádióval közösen azon dolgozunk, hogy a rádiós piacot visszaemeljük a méltó helyére és eljuttassuk a piachoz azt az információt, hogy a rádiót nem csupán szeretik az emberek, hanem hallgatják is, hazánkban jelenleg naponta 7,5 millióan.”

Hivatalos mérési adatok, 2010. május

Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében (ezer fő):
Class FM: 996
Neo FM: 851
Juventus Rádió: 353
MR2 Petőfi Rádió: 340

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1385
Neo FM: 1283
Juventus Rádió: 558
MR2 Petőfi Rádió: 488

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15-49 évesek körében (ezer fő):
Class FM: 738
Neo FM: 581
Juventus Rádió: 186
MR2 Petőfi Rádió: 148

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15 évesek és idősebbek körében (ezer fő):
Class FM: 1001
Neo FM: 956
Juventus Rádió: 299
MR2 Petőfi Rádió: 219

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.