Ahogy az várható volt, férfidominanciát figyelhetünk meg: 65 százalékuk többé-kevésbé követi a világbajnokság eseményeit (a nők esetében ugyanez az arány 31 százalék). A legtöbb szabadidővel a 60 éven felüliek rendelkeznek: 56 százalékuk válaszolt úgy, hogy követi a viadal eseményeit.
Televíziós dominancia, feltörekvő internet
A modern kommunikációs eszközök korában számos csatorna áll a fogyasztók rendelkezésére, amelyeken keresztül az információt beszerezhetik. A világbajnoksággal kapcsolatos eseményeket a túlnyomó többség – a megkérdezettek 80 százaléka – a televízión keresztül követi. Az eredmény aligha meglepő, hiszen a színvonalas, látványos közvetítések a társasági élet központi eseményei a világbajnokság ideje alatt. Figyelemre méltó azonban az internetes források felértékelődése: a televízió után ugyanis a világháló a második legkedveltebb csatorna. Habár arányait tekintve a televíziós közvetítések mellett egyelőre alig rúg labdába az internet (az összes megkérdezett 12 százaléka tájékozódik online), ugyanakkor az előretörését jól jelzi, hogy olyan tradicionális csatornákat képes maga mögé utasítani, mint a rádió vagy a nyomtatott sajtó. A fiatalok 30 százaléka, a nők 14 százaléka, az érettségizettek 20 százaléka, a megyeszékhelyek lakóinak 16 százaléka az interneten követi a vb eseményeit.
Nem merünk nagyok lenni
A magyar labdarúgó-válogatott jövőjét illetően rendkívül pesszimisták vagyunk. Mindössze az emberek ötöde véli úgy, hogy a soron következő, négy év múlva esedékes világbajnokságra sikeresen kvalifikálja magát nemzeti tizenegyünk. Magas ugyan azoknak is az aránya, akik nem tudtak állást foglalni a kérdésben (23 százalék), de a férfiak borúlátása – 64 százalékuk szerint nincs esélyünk a részvételre – mindenesetre hűen tükrözi a magyar futballt jellemző közeget.
Részletek a Nézőpont Intézet honlapján

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.