A közleményük szerint hamarosan megkezdődik, és várhatóan őszig véget ér a pajzsok kiszerelése. Még az idén a pesti oldalon is megkezdődhet a belső beépítés, a vágányépítés, jövőre pedig a rendszerek, áramellátó berendezések beszerelése.
A déli pajzs június 18-án fejezte be az utolsó, 450 méteres szakasz építését, északi párja 50-100 méterrel lemaradva követte, így most érte el a Keleti pályaudvart. Az utolsó 150 méteren kiért az eddig megszokott agyagos talajból, és lazább, kavicsos rétegben tette meg az utolsó szakaszt – tájékoztatott a DBR. A 4-es metró alagútját 2007 áprilisában kezdték építeni, akkor indult el az első pajzs a Kelenföldi pályaudvarról 7,4 kilométeres útjára.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.