Fogyasztói díjat kapott a két szolgáltató

A lakosságot és a kiemelt intézményeket ellátó egyetemes energiaszolgáltatók közül az Émász áram- és a Főgáz gázszolgáltatóval elégedettek leginkább a fogyasztók, ezért a két cég kapta meg a 2010. évi tevékenységük alapján a Magyar Energiafogyasztók Szövetségének Legjobb egyetemes szolgáltató díját.

MNO
2011. 05. 16. 15:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A maximált hatósági ár miatt a gázpiacon az egyetemes szolgáltatók között nem árverseny van, hanem a szolgáltatások és a kínált termékek versenyeznek – mondta Koncz László, a Főgáz vezérigazgatója hétfőn a Budapesten tartott sajtótájékoztatón. Emlékeztetett arra, hogy a Főgáz már harmadszor nyerte el a díjat. Az eddigi fejlesztések megerősítették az ügyfélszolgálati tevékenységet, de az új helyzet új kihívásokat is jelent. Miután már nem az árban versenyeznek az egyetemes szolgáltatók, ezért új termékekre van szükség és arra, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak ügyintézőből értékesítővé váljanak. A Főgáz hamarosan új termékeket vezet be, de erről a vezérigazgató még nem kívánt részleteket közölni. Az Emfesz megjelenése és végül kereskedői engedélyének idén történt visszavonása arra szorítja a szolgáltatókat, hogy automatizálják a kereskedőváltást.

Kövesdi Zoltán, az Émász igazgatóságának tagja a geotarifa bevezetését hozta fel példaként: hőszivattyú alkalmazása esetén a nappali tarifához képest 30 százalékkal olcsóbb áramdíjat kínálnak a fogyasztóknak. Hozzátette: egy családi ház 5 millió forint hőszivattyú-beruházása a geotarifával öt-hat év alatt megtérül. Megemlítette azt is, hogy az Elmű–Émász csoport a back office és a call center tevékenységet Miskolcra helyezte át. A társaságcsoport célja, hogy a személyes ügyfélszolgálati forgalmat elektronikus útra terelje. Ezért az interneten lehetőleg 48 órán belül választ adnak az ügyfelek megkeresésére.

Molnár Péter, az Elmű–Émász–Mász Ügyfélszolgálati Kft. ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy a nyár közepén befejeződik az informatikai rendszer átalakítása az Elmű–Émász cégcsoportnál, és emiatt július 15. és 23. között zárva lesz az 56 ügyfélszolgálati iroda, nem lesz internetes szolgáltatás, és korlátozott lesz a telefonos ügyfélszolgálat tevékenysége is. Ugyanakkor június közepétől július végéig nem kapnak felszólítást a nem fizető fogyasztók, és nem lesz kikapcsolás a szolgáltatásból az informatikai rendszer átalakítása miatt. A társaság arra számít, hogy esetleg megnövekszik a nem fizető felhasználók aránya ebben az időszakban.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.