Mint írták, a Bubi átadása azért csúszik, mert a rendszer „komplexitása miatt” az egyedi szoftver fejlesztését és tesztelését később tudják csak lezárni. Kifejtették, hogy közbrigarendszer a világ számos országában működik, de a máshol kipróbált elemeket – fedélzeti számítógép, érintőképernyős terminál, mobiltelefonos kölcsönzés, speciális parkolási, vészleadási funkciók – Budapesten együtt valósítják meg, ezek összehangolása az előre jelzettnél több időt vesz igénybe.
A konzorcium extra erőforrások bevonásával, a Budapesti Közlekedési Központtal szorosan együttműködve folyamatosan végzi a rendszer végső tesztjeit. Jelezték: jelenlegi állapota már most lehetővé teszi, hogy a BKK által szervezett, nyilvános próbaüzemre a regisztráció hamarosan megkezdődjön, és ezer jelentkező kipróbálhassa a közbringarendszert.
Az MNO bringás blogját, a KüllőnÉlőt ide kattintva olvashatja.