Elképesztő: továbbra is teszt alatt a BuBi

Harmadszor is meghosszabbították a próbaüzemet, ami immár egészen az élesítésig zajlik majd.

GB
2014. 08. 31. 11:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A korábban regisztrált kétezer tesztelőnek kiküldött levélben azt írták: szeptember 7-ig a rendszer szoftveres átvétele és az üzem élesítése zajlik, így a nagyközönség számára is hamarosan elérhető lesz a BuBi. Addig is a tesztelőknek meghosszabbítják a tesztelés lehetőségét. Pontos dátumot nem közöltek.

A Mol BuBi közösségi kerékpáros rendszer lényege: a városban felállított 76 gyűjtőállomás bármelyikéről bérbe lehet venni az 1100 kerékpár egyikét, azt bármely állomáson használat után le lehet adni.

A BKK július 14-én hirdette meg a rendszer első nyilvános próbaüzemét ezerfős kerettel, a próbát augusztus 2-án két héttel meghosszabbította, és újabb ezer főre terjesztette ki, majd a próbákat legutóbb augusztus 31-ig ismét meghosszabbította. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) most már csaknem 200 millió forintos kötbért követel a fővárosi közbringarendszer kivitelezőjétől a csúszás miatt.

A BKK a tesztüzem meghosszabbításáról szóló hír kapcsán a következő közleményt juttatta el szerkesztőségünkhöz:

„Egy héttel meghosszabbítottuk a MOL Bubi közbringarendszer nyilvános tesztüzemét, mivel még két apróbb szoftverhiba kijavítását várjuk a kártyás fizetési funkciók véglegesítésén dolgozó T-Systems Magyarországtól. A rendszert alapos teszteknek vetettük alá és csak akkor fizetjük ki, ha a szállító minden feltárt hibát kijavít. A jövő hétre a szállító pénteki vállalása szerint befejeződik minden szoftveres tesztelés és döntés születhet az éles üzem elindításának pontos napjáról. Addig a tesztelők továbbra is használhatják a zöld bringákat és megoszthatják velünk észrevételeiket a MOL Bubi honlapján.

A MOL Bubi mind az 1100 kerékpárja rendelkezésre áll, a folyamatosan érkező visszajelzések és kérdőívek alapján már elvégeztük a váltók beállításának finomhangolását is. Látszik, hogy a bringák és a gyűjtőállomások jól működnek, a tesztelők megszerették a rendszert és elégedettek vele. Erre utal az az adat is, hogy a nyilvános próbaüzem kétezer résztvevője már naponta 3000-nél is többször használja a közbringarendszert. A fizetési funkciók tökéletes beüzemelése után rövidesen mindenki számára elérhető lesz a MOL Bubi, Budapest egyik legjelentősebb kerékpáros fejlesztése.”

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.