Nem tud kilépni a kétes hírű személyek és cégek árnyékából Juhász Péter. Az Együtt–PM Szövetség ötödik kerületi polgármesterjelöltje kampányának egyik szervezője és kiadványainak készítője Hajnal Zsolt, a Relatív Reklámügynökség Kft. ügyvezetője – értesült lapunk. Hajnal cégei 2004 óta százmilliós nagyságrendben dolgoztak a szocialista pártnak, illetve a balliberális kormányoknak.
A Leo Burnett reklámügynökség például 2004 végéig 750 millió forintért végzett kommunikációs tanácsadást a kormánynak, és az MSZP-kampány vizuális megjelenésének is ez a Hajnal által vezetett cég volt a felelőse. A Miniszterelnöki Hivatal egykori kommunikációs központja tárgyalásos eljáráson választotta ki az ügynökséget, akkor a hivatal helyettes államtitkáraként Braun Róbert töltötte be a bírálóbizottság elnöki tisztségét. A Relatív Reklámügynökség 2008-ban 175 millió forintos megbízást kapott, hogy népszerűsítse az Új Magyarország lakásfelújítási programot. A társaság ekkor már a BKV botrányos szerződéseinek is egyik érintettje volt. A közlekedési cégtől arra kaptak megbízást, hogy 10 millió forintért kezeljék a társaság válságkommunikációját.
A BKV Zrt.-vel egykor szerződő cégek vezetőit 2013 márciusában hallgatták meg tanúként a Hagyó Miklós és társai ellen folyó per tárgyalásán a Kecskeméti Törvényszéken. Az MTI tudósítása szerint a vádban szereplő egyik cég, a Relatív Reklámügynökség ügyvezetője tanúkénti meghallgatásán az ügyész kérdésére elmondta: cége kereste meg a BKV Zrt.-t, ahol elsősorban Regőczi Miklóssal tartotta a kapcsolatot. Hagyó Miklós elsőrendű vádlottként beszámolt arról, hogy a Relatív Reklámügynökség dolgozott az MSZP 2006-os országgyűlési kampányában is. A volt szocialista főpolgármester-helyettes hangsúlyozta: a jelöltek azokhoz a cégekhez fordulhattak segítségért a kampány idején, amelyeket a párt kiválasztott. A vádiratban további öt, a közlekedési vállalat és a Relatív Reklámügynökség közötti kommunikációs szerződés szerepel. A hat szerződésért csaknem 30 millió forintot fizetett ki a BKV.