Várhatóan két kulcsa lesz a reklámadónak

A kisebb médiavállalkozások és a sportegyesületek érdekében megtarthatják a nullás kulcsot.

MNO
2015. 03. 20. 13:33
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Várhatóan két kulcsa lesz a reklámadónak, a kisebb médiavállalkozások és a sportegyesületek megsegítésére megtarthatják a nullás kulcsot, a másikat pedig 5-6 százalék között rögzíthetik – értesült a Nol.hu. A kormány szerdán első olvasatban tárgyalta a reklámadóról szóló törvénymódosító javaslatot. A lap információi szerint a kabinet azt szeretné, ha a parlament minél hamarabb, még áprilisban módosítaná a jogszabályt.

A lehetséges adókulcsról korábban különböző számokat mondtak vezető fideszes politikusok, Rogán Antal frakcióvezető 3-5 százalékról beszélt, Lázár János miniszter 5-10 százalékról – írja a lap. A reklámadó átalakításával az RTL Klub járna a legjobban.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.