A bővülő családi adókedvezményt, a 10 + 10 milliós családi otthonteremtési kedvezményt és a csökkentett személyi jövedelemadót hirdeti a kormány új plakátjain – számolt be róla az Origo. Az új hirdetésekkel először Csepelen és Újpesten lehetett a lap szerint találkozni, korábban viszont a Kormányinfón nem említették, hogy készülnének ilyen akcióra.
Az Origónak azt nyilatkozták, csak a januárban indult kampány végén adnak tájékoztatást a költségekről. A központi téma az otthonteremtési program, s hirdetések lesznek a lapokban, a tévékben, a rádiókban és az interneten is – tájékoztatta a portált a Miniszterelnöki Kabinetiroda. Mint nyilatkozta, a kormány azért indította az akciót, mert úgy látja, a lakosság körében népszerű intézkedésekről van szó.
Tavaly 600 millióból kommunikálta a kormány a plakátokon, hogy „a magyar reformok működnek”. Akkor a Csetényi Csabához köthető HG 360 Reklámügynökség Kft.-vel szerződtek a médiavásárlásokról, a grafikai tervezést pedig a Lounge Design Kft.-re bízták.
Legutóbb a Fidesz napilapokban hirdette, hogy a baloldal nem akarja megvédeni az országot a terrorveszélytől. A párt sajtóosztálya a Magyar Nemzettel azt közölte, hogy a hirdetés három országos napilapban jelent meg egy-egy alkalommal. Arról nem érkezett pontos válasz, hogy ez mennyibe került. Akkor azt közölték, hogy más hasonló akció, például plakátkampány nincs tervben.