A csokot népszerűsíti a kormány, kérdés, mennyiből

Új plakátkampány indult, amellyel a kormány a családi adókedvezményről és támogatásról számol be.

LD
2016. 01. 28. 7:02
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A bővülő családi adókedvezményt, a 10 + 10 milliós családi otthonteremtési kedvezményt és a csökkentett személyi jövedelemadót hirdeti a kormány új plakátjain – számolt be róla az Origo. Az új hirdetésekkel először Csepelen és Újpesten lehetett a lap szerint találkozni, korábban viszont a Kormányinfón nem említették, hogy készülnének ilyen akcióra.

Az Origónak azt nyilatkozták, csak a januárban indult kampány végén adnak tájékoztatást a költségekről. A központi téma az otthonteremtési program, s hirdetések lesznek a lapokban, a tévékben, a rádiókban és az interneten is – tájékoztatta a portált a Miniszterelnöki Kabinetiroda. Mint nyilatkozta, a kormány azért indította az akciót, mert úgy látja, a lakosság körében népszerű intézkedésekről van szó.

Tavaly 600 millióból kommunikálta a kormány a plakátokon, hogy „a magyar reformok működnek”. Akkor a Csetényi Csabához köthető HG 360 Reklámügynökség Kft.-vel szerződtek a médiavásárlásokról, a grafikai tervezést pedig a Lounge Design Kft.-re bízták.

Legutóbb a Fidesz napilapokban hirdette, hogy a baloldal nem akarja megvédeni az országot a terrorveszélytől. A párt sajtóosztálya a Magyar Nemzettel azt közölte, hogy a hirdetés három országos napilapban jelent meg egy-egy alkalommal. Arról nem érkezett pontos válasz, hogy ez mennyibe került. Akkor azt közölték, hogy más hasonló akció, például plakátkampány nincs tervben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.