Hétmérföldes siker volt az Eb az M4-nek

Összesen 7 millió 246 ezren pillantottak bele az M4 Sport műsoraiba egy hónap alatt.

MTI
2016. 07. 11. 16:56
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mint írták, az Eb idején naponta 2 millió 669 ezren kapcsoltak az adóra, ami a teljes népesség 30 százaléka. A magas nézőszámoknak köszönhetően a labdarúgó-Eb alatti teljes időszakra vonatkozóan az M4 Sport közönségaránya 12,3 százalékra nőtt a teljes napra, főműsoridőben pedig 16,2 százalékos részesedést ért el az adó a teljes népesség körében. Ezzel az eredménnyel az Eb alatt az M4 Sport lett a legnézettebb csatorna.

A Portugália–Franciaország Eb-döntőt 1 millió 753 ezer néző követte, ezzel a műsor adásideje alatt a legnézettebb csatorna volt. A mérkőzés közönségaránya a teljes népesség körében 46,9 százalék volt. Az idei döntő nézettsége magasabb volt, mint a korábbi M1-en sugárzott 2012-es Spanyolország–Olaszország döntőé – írták.

A közlemény szerint a torna legnézettebb mérkőzése a Magyarország–Belgium nyolcaddöntő volt 2 millió 796 ezer nézővel. Közönségaránya a teljes népesség körében 61,5 százalék volt, ami az utóbbi 10 év legnézettebb sportműsora Magyarországon, az M4 Sport legnézettebb műsora a csatorna indulása óta, és a legnézettebb műsor a hazai televíziós piacon 2016-ban.

Az M4 Sport az Európa-bajnokság 31 napja alatt 23 napon közvetített élő mérkőzést, amiből 16 alkalommal egész nap, míg 14 napon főműsoridőben szerzett piacvezető pozíciót a csatorna – itt az eltérés abból adódik, hogy a 21 órás meccsek első órája esett csak a főműsoridőre.

„A közmédia teljes online portfóliója is új rekordokat döntött a torna idején. A magyar–belga mérkőzés generálta a legnagyobb konkurens userszámot, azaz a legtöbb, egy adott pillanatban az online közvetítést néző felhasználót az M4sport.hu oldalon (106 897). Az Eb utolsó hetében a közmédia portfólióját 657 ezer valós felhasználó látogatta meg, közülük 118 ezren az M4sport.hu oldalra voltak kíváncsiak” – fogalmaztak.

Hozzátették: „az Eb-mérkőzések után képernyőre kerülő Jöttünk, láttunk, visszanéznénk! című könnyed elemzőműsor a csatorna egyik legnépszerűbb idei kezdeményezésének bizonyult. A rengeteg pozitív visszajelzés és a remek nézettségi adatok is igazolták a műsor helyét az M4 Sport képernyőjén.” Az éjszakai élő műsor átlagos nézettsége 141 ezer volt, közönségaránya pedig 10,6 százalék.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.