Újabb több száz milliós kampányt vihet Rogán szomszédja

A kedvezményezettek ezúttal is Csetényi Csaba cégei.

MN
2017. 04. 01. 15:45
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közelmúltban jelent meg a hivatalos értesítőkben, hogy a Miniszterelnöki Kabinetiroda 2016. november 29-én vállalkozási szerződést kötött a Network 360 Reklámügynökség Kft.-vel és az Affiliate Network Kft.-vel „az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos kommunikációs feladatok ellátására”. A szerződés 2017. augusztus 10-ig szól.

A Hír TV most kikérte a Miniszterelnöki Kabinetirodától a szerződések részleteit. Ezekből kiderült, hogy a kampányra mintegy 832 millió forintot fizetnek ki. A kedvezményezettek ezúttal is Rogán Antal szomszédjának, Csetényi Csabának a cégei. Az Affiliate Network Kft. és a Network 360 Kft. nyerték el 2014 óta szinte mindegyik nagy kormányzati plakátkampányra kiírt közbeszerzést. A Network legutóbb a budapesti olimpia népszerűsítésére kapott (az FTC igazgatójának cégével közösen) 740 millió forintot.

A mostani kampánnyal kapcsolatban négy szerződést kötöttek. Ezekből kiderül, hogy a kormányzati kampányban tévés, rádiós, online és köztéri hirdetések is megjelennek majd.

A Hír TV szerette volna megtudni azt is, hogy pontosan melyik kormányzati döntésekről szól majd, erre azonban eddig nem kaptak választ. Elküldtek viszont egy médiatervet, amelyből kiderült, hol jelennek majd meg az említett hirdetések. Itt az elmúlt években tapasztalt médiaportfólió-építés elemei vannak: szinte minden hirdetés a Fidesz-közeli üzletemberek kezébe került médiumokban jelenik majd meg.

A televíziók közül (a köztévén kívül) elsősorban az Andy Vajna tulajdonában álló csatornákon (Super TV2, Mozi+, Izaura TV) vásárolnak reklámhelyeket, de néhány hirdetés az ATV weboldalán is látható lesz. Az online médiában az Origo az egyik fő kezdeményezett, újságok közül sok reklámfelületet vesznek a Mészáros Lőrinc tulajdonába került Mediaworks és Pannon lapok által kiadott helyi lapokban. De olyan bulvárlapok is kapnak a pénzből, mint a Blikk és a mostanában a kormány számára kényelmetlen személyek karaktergyilkolásában jeleskedő Ripost – utóbbinak mind a print, mind az online kiadásában reklámfelületeket vesz a kormány.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.