Félmilliárdért hirdetik az I. világháborús emlékévet Schmidték

A bevándorlásellenes gyűlöletkampányhoz kötődő Balásy Gyula cégeit bízták meg a reklámozással.

MN
2017. 05. 10. 14:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A bevándorlásellenes gyűlöletkampányhoz kötődő Balásy Gyula cégeit bízta meg a Terror Házát fenntartó Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány azzal, hogy ellássa az első világháborús emlékévhez és a közalapítvány tevékenységéhez kapcsolódó média- és kommunikációs feladatokat.

A Közép- és Kelet-európai Történelem és Társadalom Kutatásáért Közalapítvány – amelyben Schmidt Mária is kuratóriumi tag – az uniós közbeszerzési értesítő szerint nettó 500 millió forintért reklámoztatja az emlékév eseményeit megyei-, országos napilapokban, heti-, kétheti és havilapokban, közterületi hirdetési felületeken Balásy cégeivel, a New Land Media Kft.-vel, illetve a Lounge Design Kft.-vel.

A közbeszerzést nyílt, de gyorsított eljárásban bonyolították le azzal az indoklással, hogy az emlékévhez kapcsolódó kiállítássorozatot már 2017 első negyedévében „a társadalom széles köre számára elérhetővé és megismerhetővé kell tenni”. A médiamegjelenés azért vált sietőssé, hogy „az ünnepségsorozat kommunikációja ne lehetetlenüljön el, és kellő időben eljusson az érintett célcsoporthoz”.

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.