4,2 milliárdért konzultált a kormány áprilisban

Ebből egymilliárd tévéreklámokra, kétmilliárd pedig újsághirdetésekre ment el.

MN
2017. 06. 12. 7:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Áprilisban nettó 4,2 milliárd forintot költött a kormány az „Állítsuk meg Brüsszelt!” elnevezésű kampányra, ebből kétmilliárd újsághirdetésekre, egymilliárd pedig tévéreklámokra ment el – írja az Átlátszó, miután közérdekűadat-igénylést nyújtott be a Miniszterelnöki Kabinetirodához. Az ügy érdekessége, hogy Rogán minisztériuma csak 25 408 forintért cserébe adta ki a kért dokumentumokat az oknyomozó portálnak.

Az Átlátszó úgy véli, a fenti összegből jelent meg gigantikus hirdetés Schmidt Mária Figyelőjében és a Ripostban, valamint vélhetően ebből készült a sima brüsszelezős és a sorosozva brüsszelező tv-spot is.

A nemzeti konzultációval egyébként Mészáros Lőrinc is nagyon jól járt, hiszen a Mediaworks 14 megyei lapjában, illetve a Pannon Lapok városi újságjaiban címlapon valamint belső, egész oldalon jelentek meg a „Állítsuk meg Brüsszelt!” kormányhirdetések.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.