4,2 milliárdért konzultált a kormány áprilisban

Ebből egymilliárd tévéreklámokra, kétmilliárd pedig újsághirdetésekre ment el.

MN
2017. 06. 12. 7:34
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Áprilisban nettó 4,2 milliárd forintot költött a kormány az „Állítsuk meg Brüsszelt!” elnevezésű kampányra, ebből kétmilliárd újsághirdetésekre, egymilliárd pedig tévéreklámokra ment el – írja az Átlátszó, miután közérdekűadat-igénylést nyújtott be a Miniszterelnöki Kabinetirodához. Az ügy érdekessége, hogy Rogán minisztériuma csak 25 408 forintért cserébe adta ki a kért dokumentumokat az oknyomozó portálnak.

Az Átlátszó úgy véli, a fenti összegből jelent meg gigantikus hirdetés Schmidt Mária Figyelőjében és a Ripostban, valamint vélhetően ebből készült a sima brüsszelezős és a sorosozva brüsszelező tv-spot is.

A nemzeti konzultációval egyébként Mészáros Lőrinc is nagyon jól járt, hiszen a Mediaworks 14 megyei lapjában, illetve a Pannon Lapok városi újságjaiban címlapon valamint belső, egész oldalon jelentek meg a „Állítsuk meg Brüsszelt!” kormányhirdetések.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.