Most köszönőkampányt indít a kormány

A nemzeti konzultációt köszönő- és eredménykampánnyal zárják. A konzultáció és a kormányzati kommunikáció költségét még másfél milliárddal megtolják.

MN
2017. 06. 01. 12:51
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A lap azt írja, komoly eredménynek tartják kormánypárti körökben, hogy majdnem 1,7 millió ember vett részt a nemzeti konzultációban, ami „azért is komoly fegyvertény, mert a választások előtt szűk egy évvel nagy jelentősége van annak, hogy a kormány ilyen sok állampolgárt tud maga mellé állítani nagyobb horderejű ügyekben”.

A Magyar Idők közölte azt is, a kormány köszönő- és eredménykampányt indít, és „ez azért is indokolt, mert a konzultációban foglalt kérdések továbbra is napirenden maradnak, különös tekintettel a migrációra és a határvédelemre”. Úgy tudják, hogy a köszönőkampány központi üzenete az lesz, hogy „Magyarország erős és büszke európai ország”.

Csütörtök kora délután a kormány hivatalos Facebook-oldalán is megváltoztatták a borítóképet, és most a „Minden idők legsikeresebb Nemzeti Konzultációja. Köszönjük. Magyarország erős és büszke ország” felirat szerepel a borítón.

A 24.hu azt írja, hogy a kormány a 2017-es költségvetésben átcsoportosít néhány kiadási tételt. Például több mint másfél milliárd forinttal több forrást kap a Miniszterelnöki Kabinetiroda, a pénzt a nemzeti konzultációra és a kormányzati kommunikációra fogják költeni. A kormány eredeti tervei szerint a konzultáció nettó költsége 949,6 millió forint lett volna.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.