A BKK vezetője is elnézést kért

Őszintén sajnálom, hogy a BKK online értékesítési rendszerének bevezetése problémákkal terhelt – írta.

MN
2017. 07. 22. 18:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Őszintén sajnálom, hogy a BKK online értékesítési rendszerének bevezetése problémákkal terhelt, higgyék el, engem és kollégáimat is az a cél vezérelt, hogy a közösségi közlekedést használók könnyen elérhető, gyors és ügyfélbarát megoldást vehessenek igénybe – közölte Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója szombat este.

„Elnézést kérek, hogy ez nem sikerült és számos utasunknak kényelmetlenséget, nehézséget okoztunk ezzel. A jövő hét folyamán kollégáimmal közösen megvizsgáljuk és kidolgozzuk az értékesítési csatornának bizalmat szavazó kedves utasainkat ért kellemetlenségek és esetleges egyéb hátrányok kompenzálásának legegyszerűbb módját.”

Emellett arról is biztosított mindenkit, hogy minden rendelkezésre álló eszközzel segíteni, támogatni fogja a Tarlós István által elrendelt vizsgálat lefolytatását és a mielőbbi megnyugtató megoldás kidolgozását. Hozzátette: felszólította a T-Systems Magyarország vezérigazgatóját, mint az online értékesítési rendszert kifejlesztő és üzemeltető szerződéses partner felelős vezetőjét a szükséges információk átadására és a jelentés elkészítésére.

A BKK-nál még a hétvége során elkezdték az adatok és dokumentumok összegyűjtését annak érdekében, hogy mielőbb feltárhatók és megismerhetők legyenek a szolgáltatás megkezdésének körülményei, az indulás óta a rendszert ért informatikai támadások, illetve a rendszer biztonságos működése érdekében tett intézkedések és azok eredményessége.

Dabóczi Kálmán közleményében az előállított etikus hekkerről nem ejtett szót, igaz, még péntek este a T-Systemsszel közösen kiadott kommünikéjükben azt írták, hogy „sajnálattal értesültek arról, hogy a gyanúsított egy fiatal diák, aki a médiában megjelent nyilatkozatai szerint jó szándékkal járt el”. Az Inforádiónak pedig azt mondta, hogy „rossz érzés neki, ha egy fiatalt ilyesmi miatt kellemetlen helyzetbe hoznak”.

Szombaton a T-Systems Magyarország vezérigazgatója is bocsánatot kért, valamint az előállított etikus hekker is megszólalt, erről itt olvashat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.