Szijjártó barátjának a cége nyomtat a pécsi egyetemnek

Csak tőlük lehet rendelni, ha az egyetemi nyomdától ez már nem megoldható az alacsony kapacitás miatt.

MN
2018. 01. 28. 12:50
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Csak Szijjártó Péter barátjának, Kuna Tibornak a cégétől rendelhetnek nyomtatványokat a Pécsi Tudományegyetemen, ha a különböző pécsi egyetemi karok, tanszékek, szervezetek az egyetemi nyomdától már nem tudnak annak alacsony kapacitása miatt rendelni – tudta meg a Szabad Pécs.

A portál azt írja, ez a helyzet gyakran előáll, ám Kuna Tibor cége, a Trinity International Communications Kft. nem olcsó – tudnak olyan esetekről, amikor a korábbiakhoz képest két-háromszoros, sőt olyanról is, amikor tízszeres áron lehet lényegében ugyanazt a terméket megrendelni a fővárosi cégtől.

Az elmúlt hetekben felháborodott munkatársak keresték meg a Szabad Pécset. A portál szerint többen is azt mondták: nagyon komoly anyagi terhet ró rájuk, ha a jövőben valóban csak a Trinityt bízhatják meg a nyomtatványok elkészítésével. Vagy nem rendelik meg a szükségesnek tartott nyomtatványokat, vagy kevesebbet kérnek belőlük, vagy máshonnan kell majd elvenni a pénzt.

A Szabad Pécs úgy tudja, hogy elviekben már az előző évben is így kellett volna mindennek működnie, vagyis ha az egyetemi nyomda nem tudja vállalni határidőre egy nyomtatvány elkészítését, akkor a Trinityvel kell szerződni. Sokan megoldották ezt másképpen, mással, például kisebb, de jó minőségben, gyorsan és korrekt áron dolgozó pécsi cégekkel szerződtek. Egyik forrásuk szerint viszont „a próbaév lejárt”.

A közbeszerzést egyébként egy három cégből álló konzorcium nyerte meg: Kuna Tibor két cége, a Trinity Communications és a Young and Partners, valamint a miskolci Sprint Nyomdaipari Szolgáltató és Ügynöki Kft. 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.