Táskát loptak Hadházytól, a Bors megírta, mi volt benne

A politikus luxusrepüléseiről írt a kormányközeli bulvármagazin: a gond az, hogy az LMP társelnökének repülési naplóját egy hónapja ellopták.

Koncz Tamás
2018. 03. 07. 9:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mocskos, alávaló és aljas tolvajok – így kommentálta Hadházy Ákos a Bors lejárató hangvételű cikkét, ami az LMP-társelnök hobbirepülését és annak költségeit tárgyalja részletekbe menően.

A lap arról ír, hogy Hadházy egy családi ház árát, 17,5 millió forintot költött hobbijára az elmúlt évek alatt, az ellenzéki politikus Facebook-posztban cáfolja a becsült költségeket.

A téves adatoknál jóval botrányosabb az eljárás, ahogyan a repülésről szóló adatok az Andy Vajna tulajdonában álló Borshoz kerülhettek: Hadházy Ákos arról ír, hogy egy hónapja autójából ellopták a pilótatáskáját, aminek tartalmát most a lap szemlézte. Nyoma veszett a pótolhatatlan eredeti repülési naplónak is.

„Aki azt ellopta, gyakorlatilag tizenkét év kemény munkáját lopta el tőlem. Az eredeti napló nélkül a megszerzett jogosítások ellenére gyakorlatilag lehetetlen ebben a szakmában elhelyezkedni”

– írta posztjában a politikus.

Hadházy nem cáfolja, hogy időnként eljár repülni. „Természetesen szeretek repülni, mint minden pilóta. De éppen azért, mert korábbi (fideszes – a szerk.) párttársaimmal szemben nem loptam, az állatorvosi jövedelmem egy részéből 12 év alatt apránként éppen csak meg tudtam repülni azt a minimális óraszámot és le tudtam tenni azokat a vizsgákat, amelyek egy kereskedelmi pilótának szükségesek lehetnek az elhelyezkedéshez. ( ) Az, hogy most Andyék vagy Orbánék a hajózó naplómat ellopták, lehetetlenné teszi, hogy bárhová felvételizni menjek, ez fáj” – jegyzi meg az LMP-s vezető, aki azt is tagadja, hogy hobbija rengetegbe kerülne – a Bors cikkében közölt, félrevezető becslések miatt pedig perelni fog.

Hadházy hangsúlyozza, komplexebb repülőn csak annyi lehetősége volt repülni, amennyi a jogosítások megszerzéséhez és megtartásához feltétlen szükségesek. „Ezen kívül legtöbbet a legkisebb, C–152 típuson repültem, többnyire 40-50 éves gépeken, melyek jóval olcsóbban bérelhetőek, mint amit a cikk állít (a kép egy ilyen luxusrepülőről készült, ennek óradíja kb. huszada a Rogánt szállító helikopternek)” – teszi hozzá.

Az üggyel kapcsolatban lapunk megkereste a Bors szerkesztőségét is: megkérdeztük, hogy

Választ egyelőre nem kaptunk, ha érkezik reakció, frissítjük cikkünket.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.