Táskát loptak Hadházytól, a Bors megírta, mi volt benne

A politikus luxusrepüléseiről írt a kormányközeli bulvármagazin: a gond az, hogy az LMP társelnökének repülési naplóját egy hónapja ellopták.

Koncz Tamás
2018. 03. 07. 9:47
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mocskos, alávaló és aljas tolvajok – így kommentálta Hadházy Ákos a Bors lejárató hangvételű cikkét, ami az LMP-társelnök hobbirepülését és annak költségeit tárgyalja részletekbe menően.

A lap arról ír, hogy Hadházy egy családi ház árát, 17,5 millió forintot költött hobbijára az elmúlt évek alatt, az ellenzéki politikus Facebook-posztban cáfolja a becsült költségeket.

A téves adatoknál jóval botrányosabb az eljárás, ahogyan a repülésről szóló adatok az Andy Vajna tulajdonában álló Borshoz kerülhettek: Hadházy Ákos arról ír, hogy egy hónapja autójából ellopták a pilótatáskáját, aminek tartalmát most a lap szemlézte. Nyoma veszett a pótolhatatlan eredeti repülési naplónak is.

„Aki azt ellopta, gyakorlatilag tizenkét év kemény munkáját lopta el tőlem. Az eredeti napló nélkül a megszerzett jogosítások ellenére gyakorlatilag lehetetlen ebben a szakmában elhelyezkedni”

– írta posztjában a politikus.

Hadházy nem cáfolja, hogy időnként eljár repülni. „Természetesen szeretek repülni, mint minden pilóta. De éppen azért, mert korábbi (fideszes – a szerk.) párttársaimmal szemben nem loptam, az állatorvosi jövedelmem egy részéből 12 év alatt apránként éppen csak meg tudtam repülni azt a minimális óraszámot és le tudtam tenni azokat a vizsgákat, amelyek egy kereskedelmi pilótának szükségesek lehetnek az elhelyezkedéshez. ( ) Az, hogy most Andyék vagy Orbánék a hajózó naplómat ellopták, lehetetlenné teszi, hogy bárhová felvételizni menjek, ez fáj” – jegyzi meg az LMP-s vezető, aki azt is tagadja, hogy hobbija rengetegbe kerülne – a Bors cikkében közölt, félrevezető becslések miatt pedig perelni fog.

Hadházy hangsúlyozza, komplexebb repülőn csak annyi lehetősége volt repülni, amennyi a jogosítások megszerzéséhez és megtartásához feltétlen szükségesek. „Ezen kívül legtöbbet a legkisebb, C–152 típuson repültem, többnyire 40-50 éves gépeken, melyek jóval olcsóbban bérelhetőek, mint amit a cikk állít (a kép egy ilyen luxusrepülőről készült, ennek óradíja kb. huszada a Rogánt szállító helikopternek)” – teszi hozzá.

Az üggyel kapcsolatban lapunk megkereste a Bors szerkesztőségét is: megkérdeztük, hogy

Választ egyelőre nem kaptunk, ha érkezik reakció, frissítjük cikkünket.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.