Szombattól hárommal több BKK-s ügyfélközpontban lehet pótdíjügyeket intézni

Forrás: MTI2019. 05. 30. 12:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Szombattól három ügyfélközpont veszi át a Budapesti Közlekedési Központnál (BKK) a pénteken megszűnő VII. kerület, Akácfa utcai pótdíj-ügyfélszolgálat tevékenységét – közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.

A Keleti pályaudvaron, Kőbánya-Kispesten és a Szentlélek téren nyíló ügyfélközpontokban hétfőtől vasárnapig fél hattól este tízig lehet majd pótdíjügyeket intézni, a bérleteket utólag bemutatni és pótdíjat fizetni.

A BKK Központi ügyfélszolgálatán, a Ferenciek terén, a Széll Kálmán téren és Kelenföldön található ügyfélközpontokkal együtt így összesen hét helyszínen lesz lehetőség a pótdíjügyek intézésére – ismertették.

Hozzátették, a 2017. augusztus 1-je előtti pótdíjazással kapcsolatos ügyeket a BKK Központi Ügyfélszolgálatán lehet intézni.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.