Külső vizsgálatot kezdeményezett a gyűlöletbeszédet tartalmazó bejegyezések ellenőrzéséről kedden a Facebook, a cég a szakértők szerint így próbálja kifogni a szelet az ellene bojkottot hirdetők vitorlájából. Az utóbbi időben számos vállalat csatlakozott az amerikai civil szervezetek által kezdeményezett Stop Hate for Profit nevű kampányhoz, amelynek szervezői szerint az oldal keveset tesz annak érdekében, hogy kiszűrje a rasszista és gyűlöletkeltő tartalmat. A cél minél több nagy céget meggyőzni arról, hogy szüneteltesse hirdetéseit a közösségi platformon, így nyomást gyakorolva a szabályozás módosítása érdekében. A felhíváshoz olyan vállalatok is csatlakoztak, mint például az Unilever, a Starbucks, a Ford Motor vagy a Coca-Cola.

Szentkirályi: A Tisza és Magyar Péter egyenlő a rendíthetetlen politikai hazudozás kultúrájával
Bódis Kriszta olyanról lódított, amit hamar ellenőrizni lehet.