Támogató felajánlásokból fedezi politikusi profiljának fizetett hirdetéseit Márki-Zay Péter – tudatta a Magyar Nemzettel a baloldali miniszterelnök-jelölt sajtóosztálya. Közölték: "számos magánszemély, civil vagy közéleti ember támogatta személyes politikai kampányait, ahogyan a Mindenki Magyarországa Mozgalom tevékenységét is, és ezek az összegek fedezik a fizetett social media hirdetések költségeit is".
Azaz a baloldal miniszterelnökjelöltje által elköltött közel 50 millió forintot támogatói dobták össze.
Korábban megírtuk, Márki-Zay Péter már közel ötvenmillió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerült a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát – olvasható a Mandiner.hu cikkében.
A hétfőn leadott
vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy ötvenmilliót költsön a Facebookon.
A politikus ennek ellenére a cikk megjelenéséig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel tízmillió forintot) hirdetett el Facebook-hirdetéstára szerint.
Ha meg akarod nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal
Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban a Mandiner cikke írásakor még nem lehetett megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:
Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni – írja a Mandiner.
Kapcsolódó
Korábban Márki-Zay Péter kamerák előtt beszélt arról, hogy borítékban kapja a kampánypénzt:
Borítókép: Képernyőkép (Forrás: YouTube.com)