Életellenes plakáttal reklámozza Mellékhatás című sorozatát az RTL – hívja fel a figyelmet tiltakozó petíciójában a CitizenGO. A konzervatív érdekvédelmi szervezet szerint az RTL+ Mellékhatás című sorozata 2. évadját reklámozó plakátok – amelyen egy takarón fekvő síró nő látható, körülötte pedig használt papírzsebkendők és gyógyszerek hevernek – üzenete a következő:
Egy új életre rámehet mindenki másé.
A plakátok ugyanakkor nem teszik világossá, hogy a sorozat témája a béranyaság, ami valóban nagyon káros a benne résztvevők és az egész társadalom számára. Ehelyett azt sugallják, hogy az érkező új kisbaba teszi tönkre mások életét.
Ez a megtévesztő üzenet komolyan károsítja a társadalom értékrendjét, különösen a családok és a gyermekek iránti tiszteletet. Különösen negatív hatása lehet az egyébként is igen kevéssé megbecsült és védett születendő gyermekekre nézve, hiszen azt mondja, hogy az új élet érkezése tönkreteszi mások életét. Emellett a családokra nézve is rossz üzenetet közvetít, mintha a gyermekek érkezése csak gondot és terhet jelentene
– hangsúlyozza a CiztizenGO.

A szervezet ezért felszólítja a csatorna vezetését, hogy állítsa le a plakátkampányt, és távolíttassa el a plakátokat az utcákról. Véleményük szerint a társadalomnak ehelyett pozitív üzenetekre van szüksége, amelyek erősítik a családokat és támogatják az emberi élet tiszteletét.