A Miniszterelnökség azt javasolja, hogy a kormányablakokban és kormányhivatali ügyfélszolgálatokon még december 22-e előtt mindenki intézze el előre tervezhető ügyeit. A december 27–29. közötti igazgatási szünet alatt korlátozott nyitvatartással országszerte 22 kormányablak és a Központi Okmányiroda fogadja majd az ügyfeleket.
Az ügyintézés előtt érdemes a kormányhivatalok honlapján tájékozódni a rendkívüli nyitvatartásokról.
A két ünnep közötti három munkanapon vármegyénként egy, a fővárosban három kijelölt kormányablakban lesz lehetőség 9–14 óra között személyi igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel, lakcímigazolással, ügyfélkapu-regisztrációval, nemzeti egységes kártya (NEK)-regisztrációval, európai egészségbiztosítási kártya igénylésével, tajkártyamásolat kiadásával, illetve rendszeres létfenntartási támogatás iránti kérelem beadásával kapcsolatos ügyintézésre – sorolták.