Lezárult az a közbeszerzés, amelyben kommunikációs tevékenységéhez keresett partnereket az Integritás Hatóság a következő két évre – olvasható a szervezet oldalán. A közlemény szerint a három részből álló, tárgyalásos eljárásban a PR-szolgáltatásokat az Uniomedia Zrt. nyújtja majd, az online és offline médiamenedzsment, médiavásárlás feladatait a Wavemaker Hungary Kft. – Media Vision Advertising Kft.– Redboxcom Kft. konzorciuma, a kreatív tervezési és gyártási feladatokat pedig a Super11 Creative Zrt. nyerte el. A közbeszerzés összértéke 24 hónapra 1,13 milliárd forint, amelynek 70 százalékát köteles lehívni a Hatóság. Az árverseny mellett fontos szempontként figyelembe vett szakmai minőséget szakértő zsűri bírálta el – ismertették.
A pályázaton indult a Balásy Gyula tulajdonában álló New Land Media Kft. is, amely az első és a harmadik feladatra a legolcsóbb ajánlatot adta. Az elbírálásnál az ár hatvanszázalékos súllyal szerepelt, a szakmai ajánlat elbírálása negyven százalékkal, ám mégsem a New Land Media Kft. mellett döntött az Integritás Hatóság.
Megjegyzendő, hogy a balliberális sajtó korábban gyakorta hangoztatta, hogy a New Land Media Kft. túlárazott szerződésseket köt az ügyfeleivel, amire ráerősített Magyar Péternek, a baloldal új üdvöskéjének egy korábbi állítása. A Tisza Párt elnöke arról beszélt, hogy túlárazott szerződéseket kötött a New Land Media Kft. a Diákhitel Központtal, azonban most az Integritás Hatóság számára az említett cég adta a legolcsóbb ajánlatot, így megdőlt a baloldal állítása a túlárazott szerződésekről.
Borítókép: Az Integritás Hatóság táblája (Fotó: MTVA/Róka László)