Hatalmas sikert aratott a Budapest Central European Fashion Week

Az esemény augusztus 26-án vette kezdetét egy közel negyven helyszínből álló sorozattal.

2024. 09. 03. 15:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Minden rekordot megdöntött a 14. Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) – adta hírül lapunknak eljuttatott közleményében a szervező Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). Jakab Zsófia, a kreatívipar fejlesztéséért és ágazati koordinációjáért felelős miniszteri biztos, az MDDÜ vezérigazgatója a közleményben azt írta, ez a nagyobb figyelem lehetőséget adott arra, hogy olyan fontos témákat emeljünk be a szakmai párbeszédbe, mint a fenntarthatósággal kapcsolatos törekvések és a szakmai együttműködések.

Az esemény augusztus 26-án kezdődött egy közel negyven helyszínből álló sorozattal, amelyhez a hétvégén a Millenárison rendezett programelemek, divatbemutatók, prezentációk és a népszerű Fashion Hub is felsorakozott. Idén rekordszámú partner élt a lehetőséggel, hogy kísérőeseményt szervezzen, amelynek köszönhetően 

Budapest különböző helyszínein és Nyíregyházán többek között kiállításmegnyitókat, tárlatvezetéseket, pódiumbeszélgetéseket, valamint a divat- és kreatívipar szakembereivel folytatott szakmai eszmecseréket láthattak az érdeklődők.

A Millenáris Nemzeti Táncszínházban augusztus 31. és szeptember 1. között telt házzal zajlottak az események: az ingyenes programokon az érdeklődők világsikereket elért magyarok és nemzetközileg elismert szakemberek beszámolóit és beszélgetéseit hallhatták a kreatívipar izgalmas területeiről, továbbá interaktív workshopokon vehettek részt. 

Szombaton és vasárnap prezentációk keretében mutatkozott be több mint húsz tervező a helyszínen. Ugyanitt divat- és kreatívipari márkák kiállítói várták az érdeklődőket, akik testközelből ismerkedhettek meg a hazai termékekkel.

A Magyar Divat & Design Ügynökség egyik stratégiai célja, hogy Budapestet a régió divatfővárosává tegye, egyúttal vonzó desztinációvá a divat és design iránt fogékony utazók számára, akik célzottan keresik a magyar kreatívipar termékeit. 

A BCEFW egy olyan platformot kínál, amelyre Magyarország és a régiós országok már ismert nagy márkái és feltörekvő tehetségei egyfajta „ugródeszkaként” tekinthetnek, amely lehetőséget biztosít kereskedelmi tevékenységük kiterjesztésére és a nemzetközi láthatóságuk növelésére. 

Borítókép: Illusztráció (Forrás: Magyar Divat & Design Ügynökség)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.