Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja, a Tchibo Family – hívta fel a figyelmet a Mindmegette. Mint írták, a Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé Magyarországon.
Azonban nincs ok az aggodalomra: az eltűnés, a változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz.
A csomagolás ugyan megújul, de a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók.
A Mindmegette felidézte: pontosan száz éve létező márka az Eduscho, amelyet 1924-ben alapított Eduard Schopf. Az EduScho az alapító nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo.
Erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik, ugyanis az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut még Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza.