Ennyi volt, kivonják a forgalomból a magyar családok kedvenc kávéját

Jellegzetes, messziről kiszúrható csomagolását mindenki nagyon jól ismeri.

Forrás: Világgazdaság2024. 10. 30. 11:23
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Eltűnik a boltok polcairól a magyarok kedvenc kávéja, a Tchibo Family – hívta fel a figyelmet a Mindmegette. Mint írták, a Tchibo Family az egyik legnépszerűbb és legismertebb kávé Magyarországon. 

Megszűnik a Tchibo Family, Eduscho Family lesz az új neve a kávénak (Fotó: Tchibo)

Azonban nincs ok az aggodalomra: az eltűnés, a változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit és az idén százéves Eduscho brand alá helyezi a Tchibo Family termékét, melynek új neve ezentúl Eduscho Family lesz. 

A csomagolás ugyan megújul, de a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók.

A Mindmegette felidézte: pontosan száz éve létező márka az Eduscho, amelyet 1924-ben alapított Eduard Schopf. Az EduScho az alapító nevének kezdőbetűiből létrejött márkanév, melyet az 1990-es évek végén vásárolt meg a Tchibo. 

Erős a jelenléte Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik, ugyanis az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut még Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Pexels)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.