A Tisza Párt honlapját végignézve az sokkal inkább egy online üzletnek tűnik, mintsem egy profi politikai párt oldalának. A párttagságról vagy a párt vezetőiről szinte semmit nem lehet megtudni, miközben a párt webshopjában számos, a Tisza Párt logójával ellátott tárgyat lehet vásárolni. Magyar Péter nem csinál problémát abból, hogy pénzre váltsa a politikai feltűnését, ugyanis a párt webshopjában ruhák, táskák, bögrék, és különböző kiegészítők is megtalálhatók, méghozzá rendkívül drágán.
A Tisza Pártos pulóverek ára 13 és 16 ezer forint között mozog, míg egy dzsekiért 19 ezer forintot is elkérnek. Az úgynevezett Tisza prémium tüntetős szett 54 ezer forintot taksál, de még Tisza Pártos kötényt és sodrófát is lehet venni 13 ezerért.
Ezek után nem meglepő, hogy Magyar Péter számára jól jövedelmező üzlet a politizálás. Még decemberben lapunk megírta, hogy a Tisza Párt tavaly április 10. és szeptember 30. között 525 536 607 forint bevételre tett szert. A párt előzetes pénzügyi beszámolójából kiderült, hogy a korábban már többek által családi vállalkozásként emlegetett szervezet a rendszerváltó kártyákból 315 310 419 forint, egyéb egyedi, magánszemélyi támogatásokból 168 112 706 forint bevételre tett szert. Mindemellett a párt webshopjából 42 113 482 forint bevétel származott.
Érdekesség, hogy nem Magyar Péter az egyetlen, aki saját márkás termékekkel próbál meggazdagodni az ellenzéki térfélen ténykedők közül. A Demokratikus Koalíciónak ugyancsak saját webshopja van, ahol az időközben feloszlott, Dobrev Klára által vezetett árnyékkormányt reklámozó pólókat, pulóvereket, valamint tollakat lehet vásárolni. A baloldali politikai viszonyok megváltozását jól tükrözi, hogy DK-s pulóvert nagyjából feleannyiért lehet vásárolni, mint Tisza pártosat. A DK webshopjában hozzá lehet jutni Gyurcsány Ferenc szakácskönyveihez is, ahogyan telefontartóhoz is.
Borítókép: Illusztráció (Fotó: Havran Zoltán)