Magyar Péter és csapata mindent elkövet, hogy kampánydalukat minél több emberhez eljuttassák, még ha nem is arat osztatlan sikert – írja a Tűzfalcsoport. A blog szerint a Tisza Párt Facebook-oldalán jelenleg 70 fizetett politikai hirdetés fut, és ezek közül kiemelkedően sok pénzt, legalább egymillió forintot fordítanak a kampánydal reklámozására.
A dal körüli botrány azonban nemcsak a hatalmas hirdetési költségekről szól. Radnai Márk, Magyar Péter rendező barátja jegyzi az alkotást, amelyet politikai elemzők mindkét oldalról giccsesnek és eredetiségnélkülinek tartanak. Az is felmerült, hogy
a videó és a zenei alap külföldi mintára készült.
A Kell egy jobb ország című kampánydal egyik legismertebb, sokak által bírált jelenete a CGI-oroszlán, amely megmozdul a Lánchíd egyik tartópillérén. Ezt többen modoros és hamisan forradalmi szimbólumnak tartják.
Bár a Tisza Párt komoly összegeket önt a kampánydal hirdetésébe, az adatok szerint elsősorban
az idősebb korosztály nézi meg, miközben a fiatalokat alig éri el.
A baloldali kampányok külföldi ihletettsége nem új jelenség Magyarországon, de ezúttal nem amerikai dollárokból, hanem egy svéd zenei alapból inspirálódtak – állapítja meg a Tűzfalcsoport.