A nem létező alagutak után, most a nem létező mozdonyvezető-hiány okozott zavart az ellenzéki kommunikációban.

Kapu Tibornak a neheze még csak most jön + videó
Hamarosan hazatérnek az űrmisszióról.
A nem létező alagutak után, most a nem létező mozdonyvezető-hiány okozott zavart az ellenzéki kommunikációban.
Azok után, hogy nem is oly rég kiderült, az új, emeletes motorvonatok nem olyan vasúti vonalon közlekednek, ahol alagutak lennének, így azok forgalomba helyezése nem jelent problémát, most négy elővárosi járat kimaradása kapcsán próbáltak hisztériát kelteni és cikkeztek aggasztó szakemberhiányról.
A valóság ezzel szemben az – derült ki a hivatalos kommünikéből –, hogy a mozdonyvezetői a legjobban kereső állás a vasúttársaságnál. Átlagosan bruttó 650 ezer forint a fizetésük, egyes mozdonyvezetők bére pedig meghaladja a bruttó egymillió forintot.
Az embernek lassan az az érzése, hogy a magyarországi létező ellenzék teljesítménye még a mondabeli vak tyúknál is szánalmasabb, hiszen az a szegény pára legalább néha talált egy-egy szemet.
Azonban most olybá tűnik, hogy szerencsétlen ballibeinket ismét elgázolta – szerencsére csak képletesen – egy nem létező alagútban hajtó, valójában csak délibáb mozdonyvezető által irányított fantomvonat.
Hamarosan hazatérnek az űrmisszióról.
Az Európai Bizottság elnöke magához hívatta a főpolgármestert.
A kerületet vezető Baranyi Krisztina úgy tesz, mintha semmi sem történt volna.
A Real–PR 93. felmérése szerint csak a nagypártok erősödtek.
Hamarosan hazatérnek az űrmisszióról.
Az Európai Bizottság elnöke magához hívatta a főpolgármestert.
A kerületet vezető Baranyi Krisztina úgy tesz, mintha semmi sem történt volna.
A Real–PR 93. felmérése szerint csak a nagypártok erősödtek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.